Klaudia Kulawik - w oczach Violetty Villas

Autor: admin
Kategoria: Ciekawostki, Klaudia Kulawik

W poniedziałkowym odcinku “Szymon Majewski Show” zaproszona Wioletta Villas obejrzała występ Klaudii Kulawik w półfinałowym odcinku Mam talent (Klaudia śpiewała jej piosenkę “List do M.”
I Pani Villas jak sama się wyraziła “nie była zachwycona”. Dodała jeszcze kilka zdań, których interpretacje pozostawiam Wam.


Tags: , , , , , ,

614 odpowiedzi to “Klaudia Kulawik - w oczach Violetty Villas”

  1. Krynia Mowi:

    Jak dla mnie caly ten wystep u majewskiego to byla jedna wielka żenua,to jest chora kobieta nie powinni jej na to pozwolic.a majewski pokazal ze juz nie ma wogole klasy,a jego program stacza sie coraz bardziej,a szkoda.

  2. to-sem-ja Mowi:

    Ten tekst że nie była zachwycona, przecież to mała dziewczynka i według mnie jak na swój wiek zaśpiewała rewelacyjnie,i bardziej podobała mi się ta wersja tej piosenki:)

  3. Gosiaczek Mowi:

    Klaudia Kulawik ma piękny głos i ślicznie zaśpiewała tą piosenkę, a wypowiedz Pani Wioletty zostawiam bez komentarza….

  4. kingusia Mowi:

    Kobieto do psychiatryka! weźta ją leczta bo jej słońce przygrzało w tą bujną fryzurkę. “Nie byłam zachwycona” hahaha a jak tak i to bardzo! Zazdroszczę Klaudii takiego głosu! Nie śpiewajcie nawet w domu piosenek Villaski bo jest zdolna was wsadził za to do pudełka… zapałek chyba :D

  5. konrad Mowi:

    niezly z Villaski ekspert - gdy Majewski spytal o vibratto ona że : ,, dzwiek nierowno byl” !!!

  6. znawca Mowi:

    kto obraża Panią Wiolette jest zwykłym kmiotkiem, najpierw osiągnijcie tyle co Ona, a pozniej sie wypowiadajcie. Villas to ikona polskiej piosenki czy wam sie to podoba czy nie, autorytet dla wielu początkujących wokalistów! Skoro nawet jej sie nie za bardzo podobał występ Kulawik to coś w tym musi być ;] Wybierać utwory Villas czy Rodowicz to jak wybrać i zaśpiewac piosenke W.Houston - tylko garstka wokalistów to potrafi ..

  7. Anka Mowi:

    znawco - jak cie lubie, przeginasz. Pani Violetta ewidentnie przesadza i to nie tylko w kwestii klaudii kulawik. Ogladalam ten program i Pani V, wmawiala wisniewskiemu, ze ma 9 oktaw, nawet on w to nie wierzyl (bo jakim cudem).. To, ze jest ikona polskiej piosenki, to oczywiste.. jednak z Pania Violetta OBECNIE dzieje sie cos niedobrego, np. chce zostac uznana za świętą… do czego sie przyznala i to nie jest nius z superaka, sama to mowi przy kazdej okazji… Wiec jesli jej sie nie podobal wystep Klaudii, to nic w tym byc nie musi, tym bardziej, ze ja tylko nie zachwycila zmiana w interpretacji… A co do autorytetow - mozna smialo znalezc lepsze. Pozdrawiam

  8. Anka Mowi:

    ps. tak, jestem kmiotem, zwyczajnym i Pania Villas w postaci obecnej bede krytykowac, Amen.

  9. Anka Mowi:

    ps.2. a co ona osiagnella? Poza slawa w czasach PRLu? Osiagnijcie to co ona mowisz - szczerze niech Bog mnie chroni przed takimi osiagnieciami, ja chce mieć starosc bez glodu i wsrod rodziny. Czego i tobie zycze

  10. Monolit Mowi:

    Bez przesady, nic takiego znów nie powiedziała. Dla nas głos Klaudii jest niesamowity, ale Pani V. chyba wiecej od nas słyszała w tym biznesie. Dorabiacie sobie, moim zdaniem zbyt dużo do jej słów. Heh - zresztą wychodzi na to, że lepiej aby rzuciła jakąś wazelinke pod publiczkę. Wówczas byłoby och i ach.

  11. lovcio Mowi:

    powrót Pani Villas to jakaś pomyłka ta kobieta powinna trafić do szpitala psychiatrycznego widać że była na lekach i gadała od rzeczy. A KLAUDIA cóż wg. mnie zaśpiewała super - odnoszę wrażenienie że babcia VILLAS nie słyszała jak śpiewa nasza jak dla mnie wygrana Klaudia KULAWIK

  12. lovcio Mowi:

    do ZNAWCY : autorytet to ona miała kiedyś ( vIOLETTA v. ) i to jest niezaprzeczalne teraz wg. mnie jej zachowanie wymaga leczenia ona ma sparzoną psychikę

  13. kingusia Mowi:

    Anka - zgadzam się z Tobą! z Tobą lovcio również pozdro:)

  14. murano Mowi:

    Pani Violetta może malej Klaudi co najwyżej buty czyścić ! A najlepiej to swojej sforze psów ! Ta Pani nie powinna się już publicznie pokazywać a już tym bardziej zabierać glosu, robi to z braku kasy czy próżności ? Jak zechcę jej posluchać to wlączę sobie plytę ! Ale duże brawa dla Majewskiego za odwagę !

  15. Korasy Mowi:

    Po pierwsze to jak ona się ubiera? Gorzej od Wiśniewskiego. A jej wypowiedzi tylko ją ośmieszają. I po co tak dumnie podnosi tą głowę? Jak by była nie wiadomo kim.

  16. Key Mowi:

    żena… totalna żena… Villas niech zajmie się sobą… poza tym ponoć chciała zostać świętą, a jak wiadomo świętymi ludzie stają się zazwyczaj kiedy staje im serduszko… Nie cierpię tej kobiety… Wydaje jej się, że jak śpiewała i jest stara, to wszystko może… Zachowuje się jak jakaś dama, która BYWA:| bywać, to ona bywała ale jakieś 50 lat temu… Klaudia jest wielka i głos też ma wielki. Jest wspaniała.

  17. mariusz Mowi:

    kochani,powiem tak,kulawik ,zaśpiewala perfekcyjnie,wywaliła cały przemysl muzyczny do góry nogami,a wilas to popieprzona kobieta,wiśniewski ją zaprosił do programu,wiedząc,że dopiero wyszła z domu wariatów

  18. mariusz Mowi:

    lovcio do ciebie.Nie wiem czy wiesz,że wioletta wyszła ze szpitala,psychiatryka

  19. mariusz Mowi:

    korasy!!!wiśniewski,ubiera się zajebiście

  20. mariusz Mowi:

    anka ten biznes ma swoje prawa,musisz się liczyć,iż dzisiaj jesteś na pedestale,a jutro nie,wiem to ponieważ pracuję w tym zje*anym świecie

  21. July Mowi:

    Nie Wiśniewski lecz Majewski, tak dla jasności :)
    Klaudia zaśpiewała pięknie, i co do tego nikt z nas nie ma wątpliwości. A pani V… No cóż, trzeba jej to wybaczyć, ma już swoje lata i w sumie trochę przeszła, a zresztą ten, kto oglądał ten odcinek S. Majewskiego zapewne słyszał wcześniejsze wypowiedzi pani Violetty. Więc i po co się czepiać? Nie róbmy draki, od tego są rumaki !

  22. July Mowi:

    Pani Wioletty*

  23. hotguitar Mowi:

    Klaudio jestes wspanjala kariera przed tabajestem muzykiem zawodowym z Vancouver gralem z takiemi gwiazdami jak Steve Vai i Joe satrioani
    i rowniesz bym mial za szczyt zagrac tobie do twojego pieknego glosu. a jesli Chodzi o pania Villas to jest chora osoba nie kontaktuje co mowi

  24. a ja tak mysle Mowi:

    ciekawe czy Pani V.w wieku 11 lat tez tak spiewala ?bez zadnej pomocy specjalisty ,ktory poprawia blendy wokalne .pozdro.

  25. a ja tak mysle Mowi:

    pS:monolil skond wiesz ze ktos z tego forum nie ma tez tak obfitego doswiaczenia wokalnrgo chociasz sie nie ujawnia ??pozdrawiam

  26. July Mowi:

    “a ja tak myślę” zauważ jednak, że mowa jest o Pani Villas, a nie o uczestnikach forum :| To czy ktoś ma ‘obfite doświadczenie woklane’ nic w tym momencie nie znaczy.. Do tego każdy, czy Pani V. , (która niekoniecznie musiała pięknie śpiewać w wieku 11 lat) czy też nawet totalny laik w tej dziedzinie może się wypowiedzieć na ten temat i skrytykować pozytywnie lub nie. W sumie to w ogóle nie rozumiem sensu Twojej wypowiedzi… ;)
    Ja dla odmiany poprę zdanie Monoliła, bo w sumie ludzie już chyba z braku rozrywki, czy jakichś atrakcji sami je sobie stwarzają, a przecież gdyby Pani Violetta wypowiedziała się bardziej pozytywnie na temat Klaudii, nie byłoby w ogóle tematu. Więc proszę Was, te niektóre bezsensowne komentarze zostawcie dla siebie, bo jakby ta sytuacja się nie zdarzyła, to nie mielibyście o czym pisać.. :P Jeśli zależy nam, żeby się coś działo to przynajmniej to doceńmy.

  27. AG Mowi:

    ….”niech mnie nie naśladują i nie zmieniają mojej interpretacji….” yyyy… to jak należy śpiewać piosenki pani Villas?? Klaudia rewelacyjnie zaśpiewała tą piosenkę! Aż mnie Ciarki przechodzą, kiedy jej słucham;pp Przyznam szczerze, że nie znam piosenek p. Villas i z ciekawości posłuchałam oryginału, ale niestety chyba trafiłam na złą wersję, bo słyszałam tylko ryk i dobijający płacz p.Violetty, wyłączyłam w połowie, bo już nie mogłam…:/ Na szczęście mamy Klaudię;)

  28. Justine Mowi:

    Ja tu wszystkich szanuję, ale myślę, że Violetta Villas jest zazdrosna o głos tej małej i tyle. Bo nie oszukujmy się, mimo takiego stażu, nie dosięga małej do pięt. To jest dar od Boga i dostała go akurat Klaudusia, przecierz ona jest cudowna. W ogóle jaki ona ma głos, jakie wrażliwe serce. Kurcze, to jak ona miała to zaśpiewać, wyrapować, czy co;/? Żeby jej nie kopiować;/? no nie żartujmy sobie.
    Zazdrość nie ma granic, jak widać. ŻAL ŻAL ŻAL ;]
    Klaudia kocham Cię !:*

  29. Mc Mowi:

    Gdyby Violetka V. śpiewała to tak jak Klaudia to jej kariera nie skończyła by sie na PRLu. A Tak kariera sie rozsypała, bo LUDZIE NIE BYLI ZACHWYCENI.

  30. Lukey Mowi:

    “kto obraża Panią Wiolette jest zwykłym kmiotkiem, najpierw osiągnijcie tyle co Ona, a pozniej sie wypowiadajcie. Villas to ikona polskiej piosenki czy wam sie to podoba czy nie, autorytet dla wielu początkujących wokalistów! Skoro nawet jej sie nie za bardzo podobał występ Kulawik to coś w tym musi być ;] Wybierać utwory Villas czy Rodowicz to jak wybrać i zaśpiewac piosenke W.Houston - tylko garstka wokalistów to potrafi”

    Jak napiszą w gazecie, że żul spod monopolowego jest autorytetem to też mi powiesz, że jest ikoną polskiego przemysłu alkoholowego, i że tylko garstka pijących potrafi przeżyć na alkoholu tylko i wyłącznie ? O taaak, Villas jest ikoną “polskiej piosenki” - jak to ująłeś, tak jak i każdy artysta jest ikoną swych własnych utworów. Może tak na dodatkowe z polskiego byś się przeszedł ?

  31. Frank Mowi:

    Wy jesteście wszyscy jacyś chorzy! Violetta Villas przez swoje 50 lat na scenie osiągnęła więcej niż niejeden artysta. Była gwiazdą paryskiej Olympii i amerykańskich teatrów rewiowych - Casino de Paris i Sahara. Jako pierwsza Polka śpiewała w Carnegie Hall w Nowym Jorku (i to dwukrotnie). Koncertowała w Melbourne, Chicago, Tokio, Wiedniu, Londynie. Stała się ikoną i legendą za życia. Jej prawie 5-oktawowa skala głosu sprawiła, że za granicą określano ją tytułami: “The voice of the atomic age”, czy “The voice like French champagne”. A Klaudia Kulawik? Ładnie to ona potrafi - ale wrzeszczeć. Zaśpiewała fatalnie, ale dla pospólstwa i zwykłych prostaczków to wystarcza. Dla takich dzieciaczków jak wy już dawno powinni zablokować dostęp do internetu. Typowe wieśniaki…

  32. Daddy Mowi:

    Mc - co proszę? Nie wypowiadaj się jak nie się nie znasz. Kariera Pani Violetty skończyła się na PRL-u? W tym czasie Villas w Polsce nie było - śpiewała za granicą! W Polsce zaczęła występować pod koniec lat 80. i w latach 90. - jakbyś nie wiedział była twarzą Teatru Syrena w Warszawie, a w latach 90. dawała całą masę koncertów w Polsce i USA też (chociażby słynny cykl koncertów w Chicago). Ale ty pewnie nie pamiętasz, bo jak ona śpiewała w Operetce Warszawskiej, czy w Tetrze Moliere w Wiedniu to w pieluchy robiłeś. Żenua to jest wasz poziom.

  33. Daddy Mowi:

    “Ja tu wszystkich szanuję, ale myślę, że Violetta Villas jest zazdrosna o głos tej małej i tyle. Bo nie oszukujmy się, mimo takiego stażu, nie dosięga małej do pięt. To jest dar od Boga i dostała go akurat Klaudusia, przecierz ona jest cudowna. W ogóle jaki ona ma głos, jakie wrażliwe serce. Kurcze, to jak ona miała to zaśpiewać, wyrapować, czy co;/? Żeby jej nie kopiować;/? no nie żartujmy sobie.
    Zazdrość nie ma granic, jak widać. ŻAL ŻAL ŻAL ;]
    Klaudia kocham Cię !:*”

    Mam niezłą polewę z takich idiotek jak ty. Krowy doić pustaczku.

  34. Bella Mowi:

    July - nie potrzebie się poprawiałeś - to jest pani Violetta (przez “V”). Takie imię nadano jej w Belgii, bo tam się urodziła.

  35. Daniel Mowi:

    Pani Violetta ma rację gdyż sam jestem przeciwny próbom śpiewania jak oryginał ;P